piątek, 27 marca 2015

Samochód idealny? W reklamie zawsze...

Zastanawiałem się ostatnio co jeszcze wymyślą producenci samochodów by zachęcić potencjalnego klienta do zakupu nowych "czterech kółek" w ich sieci sprzedażowej?

Otóż odpowiedź jest prosta. Wydadzą grube miliony na działania marketingowe i Public Relations, ponieważ wiedzą, że dobrze zareklamowana marka samochodu czy też konkretny model przyniesie im spory zysk, a fundusze przeznaczone na wypromowanie gotowego produktu to groszowy wydatek przy sprzedaży 50 tysięcy sztuk rocznie.

Przykład?



Moim zdaniem reklama marki samochodowej, która odniosła ogromny sukces to pomysł Forda, który promując swojego MUSTANGA SHELBY wypuścił taką oto reklamówkę:



Po tej reklamie zyski forda ze sprzedaży tego modelu wzrosły zaskakująco, bo w granicach 10-12 %.

Reasumując producenci dobrze wiedzą, że odpowiednia reklama produktu przyniesie im ogromny zysk, dlatego nie boją się inwestycji w reklamę "odlotowej fury".

Brak komentarzy: