W jaki sposób zachęcić kobiety do kupowania kosmetyków i
przy okazji podnieść ich samoocenę? Producent kosmetyków DOVE wykazał się
ogromną kreatywnością i przeprowadził niezwykły eksperyment.
Firma zatrudniła jednego z portrecistów sądowych Gila
Zamora. Do artysty przychodziły różne kobiety, które opowiadały jak wyglądają.
Nie wiedziały jednak, że rysownik tworzy ich portrety. Gil także nie widział na
własne oczy kobiet biorących udział w eksperymencie co zapewniło pełną
obiektywność. Następnie portrecista
narysował drugi portret tych kobiet ale w oparciu o zdanie innych. Efekt był
zdumiewający!
DOVE jednak na tym nie poprzestało i rozpoczęło prawdziwą
walkę w kompleksami kobiet.
A co o Twoim wyglądzie powiedziałaby przyjaciółka?
Kampanie społeczne DOVE zaczęły wyznaczać nowe trendy we
współczesnej reklamie. Dzięki tym filmom kobiety nie tylko poczuły się lepiej ale także pokochały kosmetyki firmy DOVE.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz