czwartek, 26 marca 2015

Jesteś piękniejsza niż Ci się wydaje!


W jaki sposób zachęcić kobiety do kupowania kosmetyków i przy okazji podnieść ich samoocenę? Producent kosmetyków DOVE wykazał się ogromną kreatywnością i przeprowadził niezwykły eksperyment.


Firma zatrudniła jednego z portrecistów sądowych Gila Zamora. Do artysty przychodziły różne kobiety, które opowiadały jak wyglądają. Nie wiedziały jednak, że rysownik tworzy ich portrety. Gil także nie widział na własne oczy kobiet biorących udział w eksperymencie co zapewniło pełną obiektywność.  Następnie portrecista narysował drugi portret tych kobiet ale w oparciu o zdanie innych. Efekt był zdumiewający! 




DOVE jednak na tym nie poprzestało i rozpoczęło prawdziwą walkę w kompleksami kobiet.




A co o Twoim wyglądzie powiedziałaby przyjaciółka? 





Kampanie społeczne DOVE zaczęły wyznaczać nowe trendy we współczesnej reklamie. Dzięki tym filmom kobiety nie tylko poczuły się lepiej ale także pokochały kosmetyki firmy DOVE. 

Brak komentarzy: