czwartek, 19 marca 2015

Anja Rubik- marka sama w sobie

   Anja Rubik  to współczesna ikona modelingu. Jest zaliczana do czołówki najpopularniejszych i najbardziej cenionych modelek. Od lat inspiruje kobiety na całym świecie. Dzięki sile i determinacji, w ciągu kilku lat jej nazwisko stało się marką samą w sobie. Stała się muzą wielu słynnych projektantów.  Jej twarz można podziwiać w wielu kampaniach reklamowych marek światowej klasy, takich jak Versace, Chanel, Gucci Dolce&Gabbana, Dior, Valentino,Chloe, Yves Saint Laurent, DKNY, czy Fendi. Zdjęcia Anji Rubik regularnie pojawiają się na okładkach prestiżowych magazynów modowych m.in. Vogue, Elle, Numéro, Harper’s Bazaar . Dzięki temu, że jest rozchwytywana przez najlepszych projektantów bierze udział w najważniejszych na świecie pokazach i wydarzeniach modowych. Fashion week bez Anji nie byłby już tym samym fashion weekiem. Modelka należy do grona gwiazd, które zostały najpierw docenione za granicą, a dopiero po czasie zyskały popularność w Polsce. Można śmiało powiedzieć, że jest dla Polski najlepszym modowym towarem eksportowym !



                źródło: http://bi.gazeta.pl/im/f8/13/10/z16858104Q,Limitowana-linia-Anja-Rubik-Mohito-Exclusive-Colle.jpg
    

Modelka w niedługim czasie ze swojego nazwiska utworzyła markę. Przestała być jedynie „wieszakiem” chodzącym po wybiegach. Nie jest już także osobą, której wizerunek służy się jedynie do stworzenia kampanii reklamowej czy okładki magazynu. Anja Rubik swoją osobą przyczyniła się do złamania stereotypu typowej modelki.  Pokazała, że jest osobą, która ma ambicje i chce się rozwijać w różnych kategoriach kultury czy sztuki. Wraz  ze swoim mężem w 2010 roku przejęli od przyjaciela magazyn „25 magazine”. Anja została jego redaktor naczelną oraz dyrektorem artystycznym. Magazyn ukazuje się co pół roku. W swoim ekskluzywnym piśmie ( cena jednego magazynu– z powodu braku reklam- to 275 zł ) pokazuje rzeczy, które ją inspirują. Nie jest to typowy magazyn modowy; w każdym numerze ukazany jest inny motyw przewodni.

(Jeden z filmików promujących "25" z udziałem Abbey Lee Kershaw)


Jak widać rok 2010 przyniósł dla niej wiele zmian. Została ambasadorką marki Apart, co przyczyniło się do  wzrostu jej popularności w Polsce dzięki wszechobecnym w mediach reklamą.

                                                                         źródło:http://i.ytimg.cov/vi/Vyu2gcafgag/maxresdefault.jpg

W tym samym roku zaprojektowała także kolekcję butów i torebek dla marki Quazi.

https://vimeo.com/112742285

źródło: http://bi.gazeta.pl/im/1/9441/z9441961X,Anja-Rubik-dla-Quazi-wiosna-lato-2011.jpg

Stworzyła również linię butów we współpracy ze słynnym projektantem Giuseppe Zanotti.
 
źródło: http://www.designscene.net/wp-content/gallery/022013/giuseppe-zanotti-anja-rubik-capsule-collection-02.jpg




Kariera Ani Rubik prężnie się rozwija . W ubiegłym roku miały miejsce dwa kolejne autorskie projekty z jej udziałem. Specjalnie dla Mohito zaprojektowała całą limitowaną kolekcję ubrań i akcesoriów sygnowanych swoim nazwiskiem. Projekt Anja Rubik x Mohito było bez wątpienia jednym z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń minionego roku.

źródło:http://g.wieszjak.polki.pl/p/_wspolne/pliki_infornext/712000/kolekcja_anji_rubik_dla_mohito.jpg


Chwilę później swoją premierę miał autorski zapach Orginal by Anja Rubik. Modelka była nie tylko autorką zapachu,ale także opracowała design flakonu i kampanię reklamową. 

Starałam się zawrzeć w nich spójną wizję świata, afirmację kobiecości, a także przesłanie, które ma inspirować, dodawać odwagi by podążać własną drogą. To zapach, który dopasowuje się do kobiety, jej nastroju, rytmu codzienności. Ewoluuje z każdym kolejnym krokiem, dodając pozytywnej energii i pewności siebie bez względu na sytuację. ORIGINAL jest definicją zmysłowej koncepcji współczesnej kobiecości, która rozpyla ulotne piękno i daje euforyczny przypływ energii do działania. ORIGINAL to po prostu ja: kobieta, partnerka, modelka” – mówi Rubik.

                                  źródło: http://fimgs.net/images/secundar/o.30199.jpg

    Nie trudno się domyślić, że za tak ogromną sławą w branży modowej stoją równie wysokie zarobki. W roku 2014 według rankingu Forbes Anja Rubik znalazła się na liście najlepiej zarabiających modelek na świecie. Polka zajmuje 14 miejsce, z rocznymi zarobkami sięgającymi 3,5 mln dolarów! Dla kogoś kto nie śledzi jej kariery i nie bardzo interesuje się światem mody mogłoby się, że w jej historii nie ma niczego specjalnego, kolejny przykład osoby, która miała szczęście i potrafiła wykorzystać swoje 5 minut w show biznesie. Jednak czy jesteśmy w stanie wymienić więcej przykładów ludzi, którzy w tak krótkim czasie i w młodym wieku osiągnęli tak wiele jak ona ? Anja Rubik jest świetnym przykładem tego, że w kraju hejterów i ciągłego narzekania, można osiągnąć swój cel i wykorzystać własny wizerunek do utworzenia jedynej swoim rodzaju marki !

Brak komentarzy: