Anja
Rubik to współczesna ikona modelingu. Jest
zaliczana do czołówki najpopularniejszych i najbardziej cenionych modelek. Od lat inspiruje kobiety na całym świecie. Dzięki sile i determinacji,
w ciągu kilku lat jej nazwisko stało się marką samą w sobie. Stała się muzą
wielu słynnych projektantów. Jej twarz
można podziwiać w wielu kampaniach reklamowych marek światowej klasy, takich jak Versace, Chanel, Gucci
Dolce&Gabbana, Dior, Valentino,Chloe, Yves Saint Laurent, DKNY, czy Fendi. Zdjęcia
Anji Rubik regularnie pojawiają się na okładkach prestiżowych magazynów modowych
m.in. Vogue, Elle, Numéro, Harper’s Bazaar . Dzięki temu, że jest rozchwytywana
przez najlepszych projektantów bierze udział w najważniejszych na świecie
pokazach i wydarzeniach modowych. Fashion week bez Anji nie byłby już tym samym
fashion weekiem. Modelka należy do grona gwiazd, które zostały najpierw
docenione za granicą, a dopiero po czasie zyskały popularność w Polsce. Można śmiało powiedzieć, że jest dla
Polski najlepszym modowym towarem eksportowym !
źródło: http://bi.gazeta.pl/im/f8/13/10/z16858104Q,Limitowana-linia-Anja-Rubik-Mohito-Exclusive-Colle.jpg
Modelka w niedługim czasie ze swojego nazwiska utworzyła markę. Przestała być jedynie „wieszakiem” chodzącym po wybiegach. Nie jest już także osobą, której wizerunek służy się jedynie do stworzenia kampanii reklamowej czy okładki magazynu. Anja Rubik swoją osobą przyczyniła się do złamania stereotypu typowej modelki. Pokazała, że jest osobą, która ma ambicje i chce się rozwijać w różnych kategoriach kultury czy sztuki. Wraz ze swoim mężem w 2010 roku przejęli od przyjaciela magazyn „25 magazine”. Anja została jego redaktor naczelną oraz dyrektorem artystycznym. Magazyn ukazuje się co pół roku. W swoim ekskluzywnym piśmie ( cena jednego magazynu– z powodu braku reklam- to 275 zł ) pokazuje rzeczy, które ją inspirują. Nie jest to typowy magazyn modowy; w każdym numerze ukazany jest inny motyw przewodni.
(Jeden z filmików promujących "25" z udziałem Abbey Lee Kershaw)
Jak
widać rok 2010 przyniósł dla niej wiele zmian. Została ambasadorką marki Apart,
co przyczyniło się do wzrostu jej popularności w Polsce dzięki wszechobecnym w
mediach reklamą.
źródło:http://i.ytimg.cov/vi/Vyu2gcafgag/maxresdefault.jpg
W
tym samym roku zaprojektowała także kolekcję butów i torebek dla marki Quazi.
źródło: http://bi.gazeta.pl/im/1/9441/z9441961X,Anja-Rubik-dla-Quazi-wiosna-lato-2011.jpg
Stworzyła również linię butów we współpracy ze słynnym projektantem Giuseppe Zanotti.
źródło: http://www.designscene.net/wp-content/gallery/022013/giuseppe-zanotti-anja-rubik-capsule-collection-02.jpg
Kariera
Ani Rubik prężnie się rozwija . W ubiegłym roku miały miejsce dwa kolejne
autorskie projekty z jej udziałem. Specjalnie dla Mohito zaprojektowała całą
limitowaną kolekcję ubrań i akcesoriów sygnowanych swoim nazwiskiem. Projekt Anja
Rubik x Mohito było bez wątpienia jednym z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń minionego roku.
źródło:http://g.wieszjak.polki.pl/p/_wspolne/pliki_infornext/712000/kolekcja_anji_rubik_dla_mohito.jpg
Chwilę później swoją premierę miał autorski zapach Orginal by Anja Rubik. Modelka była
nie tylko autorką zapachu,ale także opracowała design flakonu i kampanię
reklamową.
„Starałam
się zawrzeć w nich spójną wizję świata, afirmację kobiecości, a także
przesłanie, które ma inspirować, dodawać odwagi by podążać własną drogą. To
zapach, który dopasowuje się do kobiety, jej nastroju, rytmu codzienności.
Ewoluuje z każdym kolejnym krokiem, dodając pozytywnej energii i pewności
siebie bez względu na sytuację. ORIGINAL jest definicją zmysłowej koncepcji
współczesnej kobiecości, która rozpyla ulotne piękno i daje euforyczny przypływ
energii do działania. ORIGINAL to po prostu ja: kobieta, partnerka, modelka”
– mówi Rubik.
źródło: http://fimgs.net/images/secundar/o.30199.jpg
Nie trudno się domyślić, że za tak ogromną sławą w branży modowej stoją równie wysokie zarobki. W roku 2014 według rankingu Forbes Anja Rubik znalazła się na liście najlepiej zarabiających modelek na świecie. Polka zajmuje 14 miejsce, z rocznymi zarobkami sięgającymi 3,5 mln dolarów! Dla kogoś kto nie śledzi jej kariery i nie bardzo interesuje się światem mody mogłoby się, że w jej historii nie ma niczego specjalnego, kolejny przykład osoby, która miała szczęście i potrafiła wykorzystać swoje 5 minut w show biznesie. Jednak czy jesteśmy w stanie wymienić więcej przykładów ludzi, którzy w tak krótkim czasie i w młodym wieku osiągnęli tak wiele jak ona ? Anja Rubik jest świetnym przykładem tego, że w kraju hejterów i ciągłego narzekania, można osiągnąć swój cel i wykorzystać własny wizerunek do utworzenia jedynej swoim rodzaju marki !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz