Sezon na bieganie
uważam za otwarty! Pogoda coraz częściej pozwala na aktywne
spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu, dlatego trzeba
korzystać. Jak wiadomo podstawą w bieganiu jest dobre obuwie, które
będzie amortyzowało wstrząsy i zadba o nasze stopy oraz kręgosłup. Zamarzyły mi się
takie buty już dawno, a dokładnie przed Bożym Narodzeniem.
Chciałam sobie sprawić taki o to prezent pod choinkę. Chodziłam
po sklepach sportowych i szukałam odpowiednich butów. Niestety ceny
trochę mnie przerażały. Rozumiem, że za dobry towar trzeba
zapłacić, ale jak na biegaczkę – amatorkę, a do tego studentkę
170 zł to trochę za dużo.
Pewnego dnia
nadarzyła się jednak okazja i wybrałam się z koleżanką do
Decathlonu w Opolu. Jak wiadomo sklep o dużej powierzchni to i pewnie dla mnie buty
się znajdą. Już po paru minutach po wejściu dotarłyśmy do półki
z obuwiem sportowym dla pań. W oczy rzuciły różowe Kalenji. A
dokładnie EKIDEN ONE PLUS. Od razu zaznaczam,
że nie jestem zwolenniczką tego koloru, ale te buty mnie
oczarowały. Wystarczy na nie spojrzeć i od razu chce się działać.
Cena wydała mi się odpowiednia za tego typu obuwie – 79,99 zł
–więc postanowiłam je kupić.
http://www.decathlon.pl/ekiden-one-plus-damskie-roowe-id_8311313.html#avantages
Gdy wróciłam do domu
postanowiłam poszukać informacji o adidasach. Wiem, że
powinnam była zrobić na odwrót, ale tak jakoś wyszło. Byłam ciekawa jakie informację znajdę na ich temat w sieci. Jakie było moje
zdziwienie gdy na stronie internetowej sklepu Decathlon przeczytałam taką
informację: do biegania po utwardzonej powierzchni raz w tygodniu po
45 minut. Czy to znaczy, że częściej nie można bo się rozpadną?
A jeśli się już rozpadną i będę chciała je oddać do
reklamacji to pan sprzedawca powie: Niestety buty były użytkowane
częściej niż 45 minut raz w tygodniu. Nie zapoznała się pani z
zasadami użytkowania. Przykro nam, ale nie możemy uwzględnić
reklamacji.
Nigdy się z takim
czymś nie spotkałam. Czy producent może nam w pewien sposób
narzucać takie rzeczy? Czy może ograniczać nas w korzystaniu z
produktu? Przecież to jest absurdalne, żeby wypisywać takie rzeczy
na temat produktu. To są buty sportowe, a jak wiadomo
nawet początkujący sportowiec będzie z nich korzystał częściej
niż raz w tygodniu. Reklama w Internecie ma wielką moc, jest wygodną formą komunikacji producentów z klientami. Sportowcami są głównie ludzie młodzi i taka reklama dotrze do nich najszybciej, bo to właśnie oni korzystają głównie z Internetu, żeby znaleźć idealny produkt dla siebie.
Jestem posiadaczką
tych butów już od prawie dwóch miesięcy i jestem z nich bardzo
zadowolona. Tak jak zapewniał w reklamie producent są lekkie i
przewiewne. Pianka na podeszwie zapewnia doskonałą amortyzację
dzięki czemu bieganie w nich jest czystą przyjemnością. Nie
zastosowałam się jednak do zaleceń producenta i korzystam z nich
co najmniej 5 razy w tygodniu po godzinie. Na razie wyglądają jak
nowe i mam nadzieję, że posłużą mi jak najdłużej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz