Takie wydarzenia jak Mistrzostwa Świata w różnych dyscyplinach, takich jak najprawdopodobniej najpopularniejsza Piłka Nożna, siatkówka,czy sztuki walki czytaj. KSW lub MMA.
Ten kanał jest wybierany przez koncerny i marki samochodowe, sektor finansowy bądź najpopularniejszą sieć restauracji szybkiej obsługi czyli MC Donald's.
Na takiej imprezie każdy chce być zauważony więc zarówno na stadionach jak i biletach jak i strojach zawodników.
Dzięki takiej formie reklamy można bardzo dobrze powiększyć grono odbiorców.
Dlatego właśnie każdy duży czy mniejszy przedsiębiorca chce zaistnieć wśród kibiców, którzy bez wahania kupią produkty sygnowane przez ich ulubionego sportowca.
Jeśli chodzi o sportowców są oni kolejnym bardzo dobrze przyciągającym klienta przekazem reklamowym.
Doskonałym przykładem na to jest Cristiano Ronaldo czyli jeden z najpopularniejszych piłkarzy wykorzystywanych w światku reklamy i promocji.
Poprzednikiem CR7 był David Beckham
Dzięki takim reklamom zawodnicy zwiększają nie tylko sprzedaż danej marki, ale również inkasują ogromne pieniądze dzięki lukratywnym kontraktom reklamowym.
Świat sportu był zawsze dobrym źródłem, dla dużych firm, z których wybierały przystojnych, dobrze zbudowanych zawodników, który są przede wszystkim bardzo rozpoznawalni.
Fani chcą się utożsamiać ze swoimi idolami, więc kupią wszystko co jest przez nich reklamowa, a o to przecież w tym wszystkim chodzi?
Przykładem takiej reklamy jest Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek.
Nike:
Dzięki temu wszyscy adepci piłki nożnej oraz kibice chcą nie tylko grać, ale i ubierać się tak jak ich idole więc kupują produkty nike'a, co pozwala zwiększyć sprzedaż ogólną, dzięki czemu wyprodukowanie takiej reklamówki się opłaca.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz