Wczoraj na półki sklepowe, trafiła długo oczekiwana
gra Wiedźmin 3: Dziki Gon. Było to spełnienie marzeń dla wielu graczy, którzy
znów mogli wyruszyć w przygodę po świecie fantasy Sapkowskiego. Pierwotnie
premierę gry zaplanowano na 2014 rok, później przesuwano datę podsycając gorącą
atmosferę związaną z przygodami Geralta z Rivii.
(Trailer gry zapowiadający premierę na 24 lutego 2015 roku)
Producent CD Projekt ujawnił, że przedpremierowo sprzedano
ponad milion egzemplarzy gry. Jest to niewątpliwie sukces polskiej produkcji, gdzie
zainteresowanie rosło wraz z nowymi informacjami dotyczącymi Wiedźmina. Kampania reklamowa zapoczątkowana została na targach E3 w czerwcu 2013 roku, wtedy
właśnie po raz pierwszy zaprezentowano trzecią odsłonę wiedźmińskiej sagi. Przepływ informacji na jej temat z miesiąca na
miesiąc się rozszerzał, co wpływało na zakup przedpremierowy gry przez fanów.
(Kolejny trailer gry, tym razem zapowiadający premierę na 19 maja 2015 roku)
Pomimo tego, że największa grupa odbiorców sagi znajduje się
w Internecie, reklama przeniosła się na ulicę, gdzie można podziwiać wielkie wiedźmińskie
billboardy. Najbardziej cieszy fakt że Polska gra widoczna była na całym świecie.
(Wiedźmin 3: Dzik Gon - Times Square w Nowym Jorku)
(Los Angeles)
(Polska)
Szał jaki ogarnął graczy daje się odczuć nawet w kinie, w którym do biletu dołączane są naklejki Wiedźmińskie. Kampania reklamowa odniosła duży sukces a o tym mogą świadczyć puste półki sklepowe oraz olbrzymie kolejki w nocnej przedsprzedaży.
(fot. Polygamia)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz