Jest formą reklamy, która jako medium wykorzystuje serwisy internetowe
oraz sieć Internet. Celem takiej reklamy, jak każdej innej, jest oczywiście
pozyskanie nowych klientów i przesłanie jak największej ilości informacji
marketingowych.
W dzisiejszych czasach reklama
internetowa to jedna z najpopularniejszych dróg na dotarcie do klienta. W
porównaniu z innymi reklamami, jak reklamą radiową, czy telewizyjną to
najtańszy sposób na zaprezentowanie się całemu światu.
Internet jest podobno niewyczerpalnym
źródłem nowych klientów, a obecnie miliony firm walczy o klienta. Z pomocą dla takich firm może przyjść inne przedsiębiorstwo, które specjalizuje się
w pozyskiwaniu nowych klientów. Oferują one bardzo zróżnicowane oferty, za
które trzeba odpowiednio zapłacić. Firma decydująca się na taką pomoc,
otrzymuje opiekuna, który zajmuje się promocją w Internecie i pozyskaniem jak
największej liczby osób kupujących, bądź osób korzystających z danej usługi.
Stosują oni różne metody i techniki, by skuteczność reklamy była jak najwyższa,
która zależy od tego, jak firma przeprowadzi całą kampanię reklamową.
Reklamę internetową można także zrobić
za darmo, wszystko zależy od chęci,
umiejętności o wolnego czasu. Można do tego wykorzystać różne portale
internetowe jak na przykład Facebook, Twitter czy fora internetowe.
Reklama internetowa
jest niezwykle skuteczna, ponieważ odpowiednio przygotowana trafia do osób
zainteresowanych produktem lub usługą danej firmy. Reklama internetowa w znaczny sposób różni
się od reklamy tradycyjnej. Internet łączy w sobie cechy kanału komunikacji
bezpośredniej, jak i cechy medium masowego. Pozwala na dystrybucję za pomocą
informacji adresowanej do masowej liczby odbiorców, za pośrednictwem Sieci, jak
i informacji, która jest ukierunkowana do indywidualnego odbiorcy.
PPC,
czyli Pay
per click - to rodzaj reklamy
internetowej, za którą płaci się tylko wtedy, gdy zostanie ona przez nas
kliknięta, a nie za jej wyświetlenie. Osoba, które reklamuję swoją firmę bądź
usługi, płaci za każdego użytkownika, który za pomocą bannera przejdzie do
strony reklamodawcy. Zaletą takiej
reklamy są na pewno błyskawiczne efekty, w porównaniu do innych rodzajów reklam
internetowych. W dodatku system
płatności takiej reklamy jest bardzo wygodny –
płacisz tylko wtedy, gdy zainteresowany użytkownik kliknie w Twoją
reklamę, a nie za jej czas ukazywania się, jak w środkach masowego przekazu.
źródło: www.ibimarketing.com
źródło: wtmarketing.com
5 komentarzy:
Reklama jest najskuteczniejsza wtedy kiedy moim zdaniem jest jak najbardziej zróżnicowana. Warto więc z tego powodu wchodzić we współpracę z firmami takimi jak na przykład ta https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/. Z tego co widzę w ich ofercie to oprócz tradycyjnych form reklamy internetowej jak pozycjonowanie, oferują oni również kampanie Facebook oraz Adwords, które moim zdaniem są bardzo skuteczne w pozyskiwaniu nowych klientów.
Wiele osób i firm obecnie decyduje się także na influencer marketing. Czytałam, że taki marketing przynosi naprawdę świetne efekty. Wam polecam artykuł http://viavision.pl/3-zasady-skutecznego-influencer-marketingu-sprawdz/, gdzie znajdziecie więcej informacji na ten temat.
Ładnie to wygląda.
Prowadzę firmę w sieci i też jak najbardziej stawiam na reklamę za pomocą internetu. Dużo spędzam czasu na obsłudze strony dlatego muszę mieć do tego niezawodny i szybki internet. Skorzystanie z oferty https://fiberlink.pl/ okazało się najlepszym wyjściem, aż 900mb/s i brak limitu danych pobierania.
Biorąc pod uwagę jakie mamy czasy to każdy powinien także pamiętać o reklamie internetowej. W końcu każdy z nas szuka w sieci informacji i zależy nam aby to trafił właśnie na naszą ofertę. Dlatego polecam skorzystać z usług pozycjonowania https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/
Prześlij komentarz