Jednym z polskich seriali, w którym lokowanie produktu jest silnie zauważalne jest "Rodzinka.pl" .Rodzina Boskich robi zakupy w Almie, pije zdrowy sok Tymbark do każdego posiłku i razowy kwas chlebowy oraz je jogurty Bakoma.

Kolejnym polskim serialem lokującym produkty jest "Klan". Tutaj możemy zaobserwować bardziej dosadne reklamowanie produktu i na pewno dla wielu z Was dosyć żenujące. Przykładowo ponad minutę serialu poświęcono na...smalczyk roślinny!
Rolę w "Klanie" mają za sobą także Delicje, ulubione ciastka dzieci jednego z bohaterów:
Nie można nie wspomnieć o gumie Orbit. Bardzo subtelna, prawda?
W przypadku tego serialu można odnieść wrażenie, że scenariusz jest pisany głównie pod sceny z lokowaniem produktu.
W serialu "Przyjaciółki" emitowanym przez Polsat każda okazja jest dobra, by..wyręczyć komuś pudełko Rafaello!
żródło obrazka: http://placement.twoje-seriale.pl/przyjaciolki-rafaello-po-raz-kolejny/
Dobrym przykładem reklamowania produktów w serialu jest "Pierwsza miłość". Młodzi znajomi spędzają czas w barze jedząc cukierki "M&M's", rozmawiają za darmo w Heyah, i używają przypraw Kucharek.
O tym, że reklamy będą z nami zawsze już wiemy, ale lokowanie produktu w serialu może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Ludzie niechętnie oglądają sceny wyjęte z kontekstu i "subtelnie" polecające dane produkty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz