Amerykańska marka
Lane Bryant, specjalizująca się w projektowaniu odzieży plus size,
rzuciła wyzwanie Aniołkom Victoria's Secret. Kampania #ImNoAngel to
dowód na to, że nie tylko szczupłe kobiety mogą nosić ładną
bieliznę, a atrakcyjność nie zależy od rozmiaru.
Spot
promujący nową kampanię marki to 30-sekundowe, czarno-białe wideo
bez podkładu muzycznego, gdzie jedynym dźwiękiem są zapewnienia
modeli, iż nie są aniołami. Wystąpiły w nim znane twarze
modelingu plus size, takie jak: Ashley
Graham, Marquita Pring, Candice Huffine, Victoria Lee, Justine
Legault i Elly Mayday, a
zdjęcia
wykonał Cass Bird.
Mimo iż kampania
#ImNoAngel to zdecydowany postęp w postrzeganiu osób w rozmiarach
„niestandardowych” w świecie modelingu, znalazła swoich
przeciwników. Krytycy zarzucili jej, o ironio, dyskryminację osób
szczupłych. „My nie podcinamy NIKOMU skrzydeł”, tak Lane Bryant
skomentowała zarzuty na Twitterze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz