Co z tą reklamą? – oto pytanie jakie mi się nasunęło, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam reklamę serka homogenizowanego DANIO
Każdy wie, że firma Danone angażuje się w kampanię „Podziel się posiłkiem”. Program ten został zainicjowany aby walczyć z niedożywieniem dzieci w Polsce, kupując produkty Danone`a oznaczone talerzykiem Podziel się Posiłkiem pomagamy dożywiać dzieci.
Świetnie, tylko czy reklamy Danone’a tak naprawdę odzwierciedlają tę pomoc?
Przyjrzyjmy się reklamie serka Danio w której chłopak otwierając pełną po brzegi lodówkę, stwierdza, że nie ma nic do jedzenia, po czym jego mama krzyczy że serek Danio jest za sałatą!
Co mogą pomyśleć sobie biedni ludzie, którzy oddali by wszystko żeby chociaż ta sałata znalazła się w ich lodówce?
Firma Danone raz kręci reklamę w której dziewczynka może zjeść prawdziwy posiłek tylko w szkole ponieważ nie dostanie go w domu, drugi raz mamy do czynienia z chłopcem, dla którego sałata i milion innych produktów w lodówce nie przedstawia żadnej wartości
.
Może faktycznie nie było by w tym nic dziwnego gdyby była to reklama zwykłego serka, bo przecież dzieci często tak krzyczą zaglądając do pełnej lodówki, ale zwracając uwagę na to że Danone zaangażowany jest w dość poważną kampanię, uważam że reklama ta jest nie na miejscu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz