Na reklamie z 1994 roku Skoda Felicia pokazana jest jako
samochód solidny, nowoczesny, dynamiczny i przyjazny. Nie inaczej jest pokazana
w reklamie z 1999 roku, która promowała wersję auta po faceliftingu.
Zmiany oczywiście są zauważalne. Pomijając techniczne
aspekty, druga różni się od pierwszej sposobem prezentacji auta. W drugiej
samochód jest wyraźnie pokazany jako auto dla każdego, bezpieczny środek
transportu dla rodziny.
Prawdziwą rewolucję dostrzec można jednak w reklamie Skody
Fabii vRS. To, co widzimy w tej reklamie jest zupełnie odmienne od tego, co
Skoda prezentowała wcześniej. Widać tutaj ewidentny ukłon w stronę młodszego
pokolenia kierowców.
W 2011 roku firma zaprezentowała nowe, odświeżone logo
firmy. - Mamy zamiar prezentować nową siłę naszej firmy (..) - powiedział
Jurgen Stackmann, członek zarządu Skody, odpowiedzialny za sprzedaż oraz
marketing.
Skoda posiada intuicyjną i bogatą w informacje stronę WWW. W
serwisie YouTube prowadzi kampanię Skoda TestShow – ciekawe i oryginalne
prezentacje swoich pojazdów. W jednym z odcinków wystąpił Adam Małysz testując
Skodę Fabię RS. Firma aktywna jest również na Facebooku. W chwili tworzenia wpisu
ma ponad 270 tys. kliknięć „Lubię to!”.
Skuteczne kampanie
reklamowe, dobry public relations oraz wiele innych zmian sprawiło, że Skoda
nie jest już powodem do wstydu dla młodych ludzi. W dużej mierze jednak, swoje
produkty firma dedykuje rodzinom, co podkreśla mniej lub bardziej w swoich
reklamach i działaniach w Internecie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz