osbornes.pl
W życiu często popełniamy błędy, zaliczamy potknięcia, śmieszne i te mniej zabawne. Podobnie jest w reklamie - reklamodawca też człowiek, który nie jest nieomylny i przy natłoku pracy może przeoczyć pewne, dosyć istotne elementy.
gibo.pl
Niefortunną reklamę, a raczej złe jej umiejscowienie, można było podziwiać w nowojorskim metrze.
gazeta.pl
Swoje poczucie humoru postanowił przedstawić za pomocą kontrowersyjnego hasła. Jedno jest pewne, udało mu się przyciągnąć uwagę odbiorców i zapaść w pamięć.
pudelekx.pl
Mimo, że reklamę tworzy większa grupa osób, która wzajemnie kontrolująca swoją pracę i konsultuje każdą zmianę z klientem. Często jednak z winy złej komunikacji dochodzi do pewnych komplikacji, jakie miały miejsce w obu przedstawionych przypadkach. Dowodzi to temu, iż każda nawet najdrobniejsza pomyłka, może zamiast promować produkt, zwyczajnie go pogrążyć i obdarzyć złą sławą. Chociaż korzystamy z agencji reklamowych, aby zwiększyć zysk z proponowanego przez nas dobra, musimy ściśle kontrolować, aby skutek tego nie był przeciwny.
Co do reklam to wiecie, że nawet na taśmie pakowej można taką reklamę umieścić? Widzę, że na https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem można zamawiać taśmy z nadrukami i nawet nadając paczki do klientów reklamować swój biznes. Takie działania także wspierają w oczach klientów wizerunek firmy. Ja na pewno bym się zdecydowała na takie działania, zwłaszcza, że te nadruki na taśmach nie są dużą inwestycją.
OdpowiedzUsuń