400 wystawców, ponad 12 tysięcy profesjonalistów i 4 dni. Tak można podsumować XX. Edycję Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2011. Tym razem targi trwały cztery dni (zazwyczaj trwają trzy dni) z powodu jubileuszu (ukończenia 20 lat) i miały miejsce w Poznaniu. Przedstawiono najnowsze rozwiązania z zakresu m. in.: komunikacji wizualnej, usług reklamowych i wystawienniczych.
Eksponaty
W czasie targów mogliśmy zobaczyć m.in.: eksponaty z filmu Stanisława Barei „Miś” (głowę misia, milicyjnego Poloneza, nieczynną budkę telefoniczną, rząd krzeseł z kina), wystawę z okazji 85-lecia Polskiego Radia, dmuchany autobus o długości 22 metrów i 15-metrowego kota w butach ze „Shreka”.
Konferencja
W trakcie targów można było uczestniczyć w konferencji „Euro-Reklama Sport II”. Mówiono na niej o marketingu sportowym małych i średnich klubów, stowarzyszeniach prowadzących działalność sportową, tajnikach budowania relacji klubów z kibicami, sportach niszowych na przykładach rugby i amerykańskiego futbolu. Prowadzący ukazali również kilka pomysłów kreowania skutecznych gadżetów sportowych. Konferencja cieszyła się dużą popularnością wśród odwiedzających. Towarzyszyła jej wystawa gadżetów sportowych.
Mistrzostwa
Mnóstwo emocji wśród organizatorów i odwiedzających wzbudziły Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych „2nd Car Wrap Championship”. Pierwsze miejsce zajęła firma Artgraf z Komornik, nagrody wręczono w poznańskim Starym Browarze. Zawodnicy wykazywali się we Freestyle oklejając samochody własnymi materiałami oraz tymi dostarczonymi przez organizatora. Mistrzostwa zorganizowali European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Nagrody
Prestiżowy Złoty Medal MTP, bo o niego rywalizowano, zdobyły firmy: MUTOH BELGIUM n.v, za Ploter MUTOH VALUEJET HYBRID, INFOTEC GROUP Sp. z o.o., Zasuwowo za Ploter frezujący INFOTEC 3020 PRO oraz UNIVERSAL Laser Systems, USA za Laser hybrydowy PLS 6MW. Medal ma 30-letnią tradycję, świadczy o renomie, prestiżu i marketingowej randze danej firmy. To targowe trofeum pomaga w rywalizacji, jest symbolem innowacyjności i nowoczesności produktów. Firmy, które zostały nim uhonorowane, mają prawo umieszczać ten znak na swoich produktach. W czasie trwania targów przyznano również nagrody Acanthus Aureus (za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej), które otrzymało European Media Group za spektakularne, ponad 500 metrowe stoisko.
Nowości i prezentacje
Na liście targowych nowości znalazły się m.in.: nośniki pamięci pendrive w obudowie pokrytej srebrem i bursztynami, reklamowe ściany LED oraz nowe typy folii samoprzylepnych np. na powierzchnie asfaltowe.
Zaprezentowano konstrukcje reklamowe, maszyny do produkcji gadżetów i artykułów promocyjnych, ekrany LED, namioty, flagi, maszty oraz urządzenia do druku wielkoformatowego. Swoją ofertę przedstawili dostawcy usług reklamowych oraz agencje reklamowe i marketingowe.
http://www.youtube.com/watch?v=KhD46AOX4cc
Źródła:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,9416646,Mis_z__Misia__na_targach_Euro_Reklama_2011.html
http://www.visualexpo.pl/pl/
http://www.mtp.pl/all/pl/targi/konkursy_mtp/zlote_medale/
http://www.ejot.com.pl
http://www.visualexpo.pl/pl/targi_euro-reklama_w_pigulce/zobacz_galerie_zdjec_z_targow/
http://www.polskieradio.pl
http://www.youtube.com/watch?v=KhD46AOX4cc
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.