Pages

niedziela, 22 maja 2011

"Śnieżna biel Twoich zębów"

Biel bielsza od śniegu! To możliwe, jeśli tylko... będziesz używać nowych, najnowszych past do zębów! Bo przecież zęby muszą być idealnie białe, a ty, człowieku o kolorze zębów odmiennym niż ten, co mają gwiazdy filmowe – wstydź się!


Reklama otumania!
Dla niektórych to może się wydawać chore, kiedy jakaś osoba włącza telewizor, a tam nas wszyscy atakują stwierdzając ni z tego, ni z owego, że nie wyglądamy tak jak powinniśmy. Media atakują nas sloganami wielkich marek, które zgodnie brzmią: „Jesteś zwykły! Dzięki nam będziesz LEPSZY!”. Co więcej, czasem to można nawet interpretować: „Jesteś brzydki, gruby i masz żółte zęby – weź się za siebie, do cholery!”. Możliwe, że to przesada, ale... czy na pewno?

Biały, bielszy, najbielszy?

Pytanie skąd się wzięła taka nagonka na posiadanie idealnego uzębienia. Zdrowe – jak najbardziej, bo każdy chce mieć swoje zęby jak najdłużej i nie wydawać na proretyka, ale białe? Wiadomo, że nie powinniśmy być zaniedbani – nasz uśmiech też świadczy o tym, jak podchodzimy do higieny. Ale prawie każdy dentysta nam powie, że wybielanie jako takie zbyt zdrowe nie jest. Pod względem estetycznym wyglądamy nienagannie, ale co z tego, skoro idealnie białym uśmiechem nie pocieszymy się zbyt długo, bo nam te perełki lada moment powypadają?


Prześciganie się w idealności

Przyjrzyjmy się reklamom past do zębów – właściwie wszystkie są na jedno kopyto. W każdej super-ekstra-wypasiony ekspert zapewnia nas, że tylko TA pasta TEJ marki jest tą idealną dla naszego uśmiechu i żadna inna nie pomoże nam utrzymać w zdrowiu pasz..jamy ustnej. Co więcej. Już nie wystarcza zwykła pasta do zębów z napisem „White”. Teraz producenci (i reklamopomysłodawcy) prześcigają się w wymyślaniu dodatkowych przyrostków, aby podkreślić, że efekt w

ybielania ich produktu jest nie do podrobienia. I tak mamy do czynienia z Pearl White (Energy), White Lux Glamour, 3D White Delicate White od Blend-A-Med; MaxWhite, Sensitive Wgithening czy Herbal White od Colgate. Przynajmniej połowa tych produktów ma ten sam skład chemiczny co pozostałe, niczym szczególnym się nie wyróżniając. Ale cóż – po to właśnie jest magia reklamy, aby ze zwykłego produktu zrobić WYJĄTKOWY, a tym samym – ze zwykłego człowieka zrobić IDEAŁ.

Źródła:

http://www.youtube.com/watch?v=i3AQXr34PV4

http://www.youtube.com/watch?v=FWoOoJ_JpD0&feature=fvst

http://www.colgate.pl/app/Colgate/PL/OC/Products/Toothpastes/Type.cvsp

https://www.3dwhite.pl/Produkty/Pasty-do-zebow.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.