tag:blogger.com,1999:blog-1913390547853162592.post6557547702487098107..comments2024-03-26T12:11:44.520+01:00Comments on Blok reklamowy: Brand Heroes, sposobem na ożywienie marki (część I)Bogusław Feliszekhttp://www.blogger.com/profile/01967005358592937190noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1913390547853162592.post-79199627619712185662014-05-21T13:14:28.331+02:002014-05-21T13:14:28.331+02:00Ten Wizard to w sumie taki trochę wizjoner. Bo trz...Ten Wizard to w sumie taki trochę wizjoner. Bo trzeba umieć stworzyć coś z niczego opierając się jedynie na pomyśle.Rafał Ręczminhttps://www.blogger.com/profile/06101797440907579977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1913390547853162592.post-83912672708668992892014-05-20T13:06:27.295+02:002014-05-20T13:06:27.295+02:00Justyna, chodzi o brand heroes i ich typy, ktore p...Justyna, chodzi o brand heroes i ich typy, ktore pasuja do poszczególnych charakterów firm;) maskotka Comverse powinna byc np.włóczykijem lubiacym koncerty i super zabawę, czyli powinna być troche podobna do grupy docelowej. Na pewno nietrafionym pomysłem dla Conversa byłaby słodka maskotka mowiaca dziecięcym głośnikiem, byś kupiła te trampki... kupilabyś? Bo na mnie bardziej zadzialalby włóczykij, ktory mialby moje trampki na najwazniejszych imprezach swiatowych i kulturalnych - to dopiero pomysł na brand hero!Nat Truszhttps://www.blogger.com/profile/12533868773581099569noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1913390547853162592.post-58530378933193818682014-05-20T01:12:36.507+02:002014-05-20T01:12:36.507+02:00"buntownik; kontrowersyjny, niezależny i śmia..."buntownik; kontrowersyjny, niezależny i śmiały hero, nie znoszący bycia zależnym, biernym, czy nieśmiałym. Przykłady: Converse" - czyli, jak noszę Conversy, to jestem kontrowersyjna? a może większym buntownikiem jestem, zakładając Convery?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02910153935016329872noreply@blogger.com