Jest wiele miejsc, w których można umieścić reklamę. Prasa, internet, billboardy. W sporcie są to stadiony, hale sportowe i inne tego typu obiekty. Reklama umieszczana jest także na ścianach, czy to budynków biurowych i mieszkalnych, murów, czy przejść podziemnych.
Aby stworzyć taką reklamę potrzeba sporo miejsca oraz zgody odpowiednich organów, także mieszkańców, jeżeli dotyczy to miejsc mieszkalnych. Olbrzymie reklamy obecne są wszędzie, zarówno w dużych, jak i w mniejszych miejscowościach. Można je wywieszać i namalować.
Jak wiadomo, każda reklama ma swoją cenę, a wywieszenie takowej wiąże się z dużymi kosztami, które mogą wynosić nawet kilka tysięcy złotych. Czym większa reklama, tym większe koszty.
Oprócz takiej, która widoczna jest na obrazku powyżej, istnieje także inna możliwość reklamowania na budynkach, czy murach. Bardzo ciekawy sposób przedstawia obrazek poniżej.
Taka reklama przyciągnie nie tylko uwagę każdego, ale także wprawi w fascynację z powodu jej planu i wykonania w ten właśnie sposób.
Odbiegając od budynków, "przeniosę się" na mury. Jako wzór tejże reklamy posłuży mi nietypowa, zupełnie odróżniająca się od innych, reklama Nike w jednym z warszawskich przejść podziemnych. Bardzo ciekawy projekt i wspaniałe wykonanie sprawia, że ludzie wpadają w zachwyt.
Jak widać, reklama nie musi być stworzona w prostej, niczym niewyróżniającej się formie. Kreatywność jest bardzo istotną cechą.
Reklama przyciąga uwagę każdego, ale czym bardziej kreatywna, tym łatwiej ją zapamiętać, także w podświadomości odbiorcy. Oczywiście jej wielkość, ale także kolor również mają duże znaczenie w kwestii pozostania w pamięci człowieka. Czarno-biała reklama nie wyróżnia się tak, jak kolorowa i nie przyciąga tak bardzo uwagi.
Zdarza się, że reklama niekoniecznie zasłania budynki, w których przebywają ludzie, czasami wprawiając ich w irytację, ale także na starych, niezadbanych obiektach, co chociaż trochę polepsza ich wygląd.
Jak więc można dostrzec, reklamowanie na budynkach i murach może mieć kilka form, które z pewnością przyciągają uwagę nawet na dłużej, niż tylko chwilę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.