Ale czy taka reklama ma sens? Czy oddziałuje ona odpowiednio na klienta? Z pewnością tak. Jej efektywność jest zdumiewająca. Skierowana jest do osób, które odwiedzają sklep z zamiarem dokonania zakupów. Bardzo często zdarza się przecież, że reklama wewnątrz sklepu zatwierdza transakcję, a nawet wręcz umożliwia klientowi łatwe znalezienie reklamowanego produktu. Nie wymaga wielkich nakładów i nie pochłania aż tyle czasu co nakręcenie tradycyjnych telewizyjnych reklam. Oddziałuje na wszystkich znajdujących się w danym czasie w sklepie. Konsument nie ma nawet możliwości zakłócenia odbioru poprzez zmienienie kanału, tak jak to zazwyczaj robi przed telewizorem. Ponadto skłania go do zapoznania się z walorami określonego produktu, oraz skraca drogę pomiędzy oddziaływaniem reklamy, a decyzją o kupnie danego produktu. Klient może dotknąć i zbadać wszystko gołą rekom. Nikt z nas przecież nie robi zakupów przed telewizorem, prawda? Jednym słowem taka reklama jest idealna.
Źródło:
www.tesco.pl
Zdjęcia zaczerpnięte ze stron:
zdjęcie nr 1: http://www.reklama.torun.pl/images/tablice.jpg
zdjęcie nr 2: http://www.tesco.pl/img/reklama/foto-14-02.jpg
zdjęcie nr 3: http://bi.gazeta.pl/im/1/5601/z5601381X,Hipermarket-Tesco.jpg
1 komentarz:
Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.
Prześlij komentarz