niedziela, 3 czerwca 2012

Klik.

Uwielbiam tego typu kampanie. Jeśli ktoś, z nie do końca zrozumiałych dla pobudek czytał moje poprzednie wpisy, mógł się zorientować, że lubię kampanię społeczne. Uważam że na polskim rynku reklamy właśnie tego typy projekty szczególnie się wyróżniają. Zarówno treścią jak i formą.

Chciałbym zaprezentować akcję która skupia w sobie dwa szczytne cele, a w dodatku jest opakowana w bardzo przyzwoity przekaz reklamowy. Kampanię o nazwie "Music For Life", bo o niej mowa, promuje lakoniczne hasło "słuchaj, klikaj, pomagaj". Została ona stworzona przez pracownie Betterfilm Adrian Moćko i Platige Image, na zlecenie Fundacji Orimari.

Celem akcji jest pomoc podopiecznym fundacji i znalezienie nowych talentów muzycznych. Internauci będą mogli głosować na swoje ulubione utwory, które zostaną zgłoszone wcześniej przez uczestników. Równocześnie każdy będzie miał możliwość wpłaty na wybrany przez siebie cel charytatywny. Rozwiązanie konkursu nastąpi w październiku bieżącego roku, a nagrodą dla młodego twórcy będzie 20 000 zł.


 


Do promocji udało się zaprosić wielu muzyków. Dzięki temu projekt ma szansę dotrzeć szerzej do świadomości odbiorców. Udział w projekcie wzięli między innymi:  Halinka Mlynkova, Justyna Steczkowska, Adam Sztaba, Piotr Kupicha, Natalia Przybysz i Piotr Rubik.








Brak komentarzy: