Jest największą firmą
ubezpieczeniową w kraju. Głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa (35,18%
akcji). Reszta akcji jest rozproszona w rękach inwestorów instytucjonalnych i
indywidualnych. Wartość oferty publicznej PZU wyniosła ok. 8,07 mld zł i była
najwyższa w historii polskiego rynku kapitałowego. (dane z 12maja 2010roku).
PZU postanowiło się odmłodzić. Od
dziś ruszy kampania reklamowa w telewizji mająca pokazać przemianę z groźnej
instytucji komunistycznej w nowoczesną, rzetelną firmę.
Taka kuracja odmładzająca ma
kosztować firmę 25 mln zł. Wymienione będzie m.in. logo mające pokazać jakie
zmiany zaszły w firmie na przestrzeni lat. Chodzi np. o wykorzystanie sieci
internetowej w działalności firmy, np. skrócony czas likwidacji szkód, oraz możliwość
ich zgłaszania drogą internetową. Nowe logo projektu Michała Łojewskiego
spodobało się prezesowi – Andrzejowi Klesykowi. „Jest nowoczesne i proste,
nawiązuje do tego z lat 50.”
Oto zmiany na przestrzeni lat:
W kampanii reklamowej ma wystąpić Janusz Rewiński, popularny
„Siara” z komedii „Killer”.
Czy odmłodzonej
firmie się uda ? Poczynili kroki kosztujące majątek : wymienili logo, na które
wcześniej zapowiedzieli konkurs, zatrudnili popularnego aktora. Może się
wydawać, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Zachęcam do obserwowania, jak
radzi sobie firma mająca tak długie tradycje, a która zdecydowała się na
odmłodzenie i zaistnienie w świecie wymagającego klienta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz