sobota, 12 maja 2012

Przemiana PZU - kampania i wielkie pieniądze


Jest największą firmą ubezpieczeniową w kraju. Głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa (35,18% akcji). Reszta akcji jest rozproszona w rękach inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych. Wartość oferty publicznej PZU wyniosła ok. 8,07 mld zł i była najwyższa w historii polskiego rynku kapitałowego. (dane z 12maja 2010roku).
PZU postanowiło się odmłodzić. Od dziś ruszy kampania reklamowa w telewizji mająca pokazać przemianę z groźnej instytucji komunistycznej w nowoczesną, rzetelną firmę.
Taka kuracja odmładzająca ma kosztować firmę 25 mln zł. Wymienione będzie m.in. logo mające pokazać jakie zmiany zaszły w firmie na przestrzeni lat. Chodzi np. o wykorzystanie sieci internetowej w działalności firmy, np. skrócony czas likwidacji szkód, oraz możliwość ich zgłaszania drogą internetową. Nowe logo projektu Michała Łojewskiego spodobało się prezesowi – Andrzejowi Klesykowi. „Jest nowoczesne i proste, nawiązuje do tego z lat 50.”
Oto zmiany na przestrzeni lat:
 
W kampanii reklamowej ma wystąpić Janusz Rewiński, popularny „Siara” z komedii „Killer”.

 Czy odmłodzonej firmie się uda ? Poczynili kroki kosztujące majątek : wymienili logo, na które wcześniej zapowiedzieli konkurs, zatrudnili popularnego aktora. Może się wydawać, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Zachęcam do obserwowania, jak radzi sobie firma mająca tak długie tradycje, a która zdecydowała się na odmłodzenie i zaistnienie w świecie wymagającego klienta.

Brak komentarzy: