poniedziałek, 7 maja 2012

Mistrzowie reklamy



Buty, które same wyrabiają sylwetkę; opony dzięki którym spalasz mniej benzyny; pasy, dzięki którym chudniesz nawet, gdy cały dzień pracujesz przed komputerem; blender - który robi już prawie wszytko poza blendowaniem; telefon, w którym funkcja dzwonienia, przechodzi na dalszy plan; rower z silnikiem spalinowym.

Skąd biorą się te wszystkie wspaniałe pomysły?
http://gizmodo.pl/najdziwaczniejsze-patenty-jakie-widzieliscie/

Myślę, że potrzeba chwili - którą trzeba czymś wypełnić.

Rozwój komputerów i drożyznę sprzętu nakręcają gracze - twórcy chcą by gra była jeszcze bardziej realna - 70% użytkowników komputera nigdy nie przekroczy możliwości komputera, które były łatwo i dostępne już 3 lata temu. Sami gonimy za swoim ogonem, nie zastanawiając się w ogóle "po co ?".

Pewna hipoteza znajduje odniesienie w teorii spiskowej. Chodzi o to, by przewartościować ludzi na konsumencki tryb życia. Wysłać ich masowo do marketów, niech uganiają się za metkami, promocjami, gadżetami. Uzależnijmy od pieniędzy ( tak by wydajniej pracowali). Wyślijmy ich daleko - z dala od świata polityki, na który mogliby mieć wpływ.

Brak komentarzy: