poniedziałek, 7 maja 2012

Mail od Pomarańczy


Jako że jesteśmy studentami, ludźmi młodymi, którzy lubią się bawić, postanowiłam kolejny post poświęcić rozrywce i jej promowaniu. Dokładniej, zainspirował mnie kolejny mail na mojej skrzynce pocztowej, mail który otrzymałam od klubu Pomarańcza.

www.klubpomarancza.pl


Jak to się stało, że trzypoziomowy lokal z ul. Grażyńskiego w Bielsku-Białej, otworzył kilka kolejnych filii i stał się jednym z najczęściej odwiedzanych klubów w Polsce?

W rankingu  FTB, który wyznacza najlepsze kluby w Polsce, Pomarańcza zajmuje pierwsze miejsce! Czasem zdarza się krótki spadek na drugie miejsce, gdy na przykład w Katowicach otworzono konkurencyjne Energy 2000, ale to tylko chwilowy spadek. Poza tym również drugie miejsce w skali kraju to ogromny sukces.

Na dzień dzisiejszy Pomarańcza posiada największy udział w branży rozrywkowej w południowej Polsce. Jest to kompleks czterech lokali: w Bielsku-Białej, Katowicach, Izdebniku oraz Łodzi. Na dniach będzie miało również otwarcie klubu  w Opolu.

Co sprawia, że klub cieszy się tak dużym zainteresowaniem? Na pewno nowoczesność. Katowicka Pomarańcza to jeden z najnowocześniejszych lokali w Europie Środkowo-Wschodniej. Każdy klub może pochwalić się 3 tematycznymi parkietami,  pomieszczeniami VIP, dobrze zaopatrzonymi barami oraz restauracją. Dodatkowo świetny sprzęt, aranżacja wnętrz wzorująca się na najlepszych klubach Ibizy czy Las Vegas i dopracowany system bezpieczeństwa – naprawdę robią wrażenie.

 www.klubpomarancza.pl


Koniec reklamy. Jak Pomarańcza dociera do potencjalnego klienta? Jeśli ktoś interesuje się muzyką klubową, informacje o lokalu znajdzie na stronach poświęconej właśnie takiej muzyce. W miastach, w których znajdują się lokale, można zobaczyć billboardy, ale nawet jeśli i te komuś umkną, Pomarańcza reklamuje się w radiu.

To nie jest zwykły klub. Oprócz muzycznych doznań, oferuje show artystów z branży teatralno-cyrkowej. Pokazy z wykorzystaniem ognia, muzyk grający na skrzypcach – organizatorzy potrafią zaskoczyć. Oczywiście, jak każdy dobry klub organizuje tematyczne imprezy, studenckie środy i różne promocje oraz ściąga do siebie najlepszych przedstawicieli muzyki z całego świata.

Dostać maila czy smsa od klubu? Nic dziwnego! Po zarejestrowaniu się na przyciągającej grafiką stronie internetowej, Klubowicz kilka razy w tygodniu otrzymuje wiadomości z zapowiedzią zbliżających się wydarzeń. Co jakiś czas otrzymuje się bony do wykorzystania w barze. Jeszcze nigdy nie spotkałam się, żeby klub odprawiał swoim bywalcom urodziny czy imieniny. Pomarańcza to robi, całkowicie za darmo. Tydzień przed urodzinami i imieninami otrzymuje się zaproszenie dla kilku osób do wykorzystania w dowolnym terminie, do tego loża, poczęstunek, prezenty.

Każda impreza czymś zaskakuję. Na przykład w urodziny DJa wjeżdża wielki tort dla wszystkich, albo w Noc Kobiet można wygrać 3000 czy nawet 8000 złotych. Takie wydarzenia nie są rzadkością, a codziennością. Dodatkowo, w czasie każdego pobytu w klubie można wygrać 200, 100 i 50 złotych do wykorzystania w barze. Zawsze po północy odbywa się losowanie kuponów, które każdy wypełnia przy wejściu.

 www.klubpomarancza.pl


Dziś większość posiada konto na Facebooku. Tam również swój funpage ma Pomarańcza. Nie tylko otwarte lokale informują, o tym, co wydarzy się w nadchodzącym tygodniu, ale także opolski klub, który jest w czasie budowy, informuje, jak daleko są posunięte prace. Na Facebooku można znaleźć wiele konkursów, w których można wygrać darmowe wejściówki lub bony do wykorzystania. W tym momencie, sama katowicka Pomarańcza ma prawie 25 000 fanów, w Łodzi jest ich ponad 15 000, a w Izdebniku ponad 13 000.

Może temat, który wybrałam na mój ostatni post nie pasuje do reszty wpisów, jednak stwierdzam, że rozrywka rządzi światem, a rządzi dlatego, że świetną reklamą trafia do odpowiedniego klienta.

Brak komentarzy: