Apart
- tę markę zna chyba każdy. Nie sposób przeoczyć dziś
olbrzymich bilbordów stojących przy każdej ruchliwej drodze,
reklam w centrach handlowych oraz product placement niemal we
wszystkich serialach wyprodukowanych przez telewizję TVN.
Nic dziwnego, że liczba sklepów z
biżuterią tej firmy stale rośnie. Podobnie jak sprzedaż i renoma.
Kto nie chciałby nosić bransoletki
Małgorzaty Sochy, Agnieszki Dygant czy Danuty Stenki?
Kto nie chciałby założyć
pierścionka, który reklamuje światowej sławy modelka czy była
miss świata?
Lubimy być tacy jak ludzie piękni i
popularni – tego nie da się ukryć.
Dlatego na takie osoby stawia marka.
Na
dodatek nie dawno dowiedzieliśmy się, że marka jako jedyny
producent biżuterii otrzyma licencję na wyprodukowanie kolekcji ze
znakiem firmowym EURO 2012.
Specjaliści
do spraw Public Relations marki Apart doskonale wiedzą jak trafić
do potencjalnego klienta. Trzeba po prostu zdominować rynek. W
telewizji króluje Apart. To tę biżuterię noszą najpopularniejsi
aktorzy, grający w serialach czy filmach wyprodukowanych przez TVN.
To ta marka będzie nam się teraz kojarzyła z najważniejszym,
sportowym wydarzeniem bieżącego roku. Nie pozwala nam się także
zapomnieć o znanych twarzach, uśmiechających się do nas z
plakatów, reklamujących naszyjniki czy bransoletki. Najpierw Aneta
Kręglicka, teraz Anja Rubik.
Dlaczego
taki pomysł?
Obie
kojarzą się z dobrobytem i elegancją. Obie symbolizują szczęście,
piękno i sukces. Sukces przede wszystkim Polski. Bo to przecież
Aneta Kręglicka zwyciężyła jako jedyna w konkursie Miss World. To
Anja Rubik stała się jedną z najpopularniejszych modelek na
świecie.
Teraz
nadszedł czas na EURO 2012. To przecież także zwycięstwo.
Zwycięstwo
Polaków, którzy zorganizują tegoroczne mistrzostwa Europy w
piłce nożnej. A Apart pojawia się zawsze tam, gdzie da się poczuć
słodki smak zwycięstwa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz