środa, 9 maja 2012

Czy to koniec Serca i Rozumu?



Serce i Rozum - ikony marki TP
Telekomunikacja Polska - na to hasło przychodzą nam na myśl różne skojarzenia. Wśród nich jest pewnie to, o którym chce tutaj powiedzieć, czyli Serce i Rozum. Te dwie postaci znamy bardzo dobrze ze spotów reklamowych TP. Śmiało można powiedzieć, że są to już ikony marki. Według raportu opublikowanego przez portal Wirtualnemedia.pl,  Serce i Rozum zyskały miano najlepszych bohaterów reklamowych w ostatnich latach. (Na podstawie: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najlepsi-bohaterowie-reklamowi-serce-i-rozum-henio-i-krysia#).
Niedawno jednak spółka Telekomunikacja Polska S.A. połączyła się z marką Orange. Po co to całe zamieszanie? A no po to, aby obie sieci mogły pod jedną marką oferować więcej usług, czyli tak zwany pakiet Open. Dotychczas tylko sieci kablowe oferowały pakiety usług telefonicznych, mobilnych i telewizję. Pozwoli to na bycie bardziej konkurencyjnym. Telekomunikacja Polska nadal pozostanie w swojej aktualnej formie prawnej. Pojawiły się jakiś czas temu informacje, że postaci Serca i Rozumu mogą zniknąć z reklam Orange. Powiem szczerze, że trochę mnie to zaniepokoiło, bo dawno żadnych reklam nie oglądałem z taką ciekawością. One są po prostu, według mnie, bardzo dobre, bardzo dobrze przemyślane, no i może powiem banał, ale są zabawne. Z informacji, jakie podaje portal press.pl wynika, że ikony TP mają pojawiać się w reklamach tylko do końca bieżącego roku. Jednak Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i sponsoringu Orange Polska mówi Presserwisowi, że Serce i Rozum nie znikną z kampanii reklamowych. Jako dowód podaje koncepcję przeprowadzki postaci z TP do Orange.
                                            Źródło: youtube.pl
Póki co po majowym weekendzie pojawiła się nowa reklamówka z moimi ulubionymi bohaterami. 
Źródło: youtube.pl
Mam nadzieję, że zapewnienia dyrektora Ciesiołkiewicza się potwierdzą i Serce z Rozumem pozostaną, bo szkoda by było zaprzestać tak dobrej kampanii.

Brak komentarzy: