piątek, 4 maja 2012


Anja Rubik – polski akcent w reklamie międzynarodowej

Według prestiżowego rankingu models.com Anja Rubik to trzecia modelka na świecie. Dane The Fashion Spot podsumowujące wszelkie statystki występów na pokazach i okładkach gazet wykazują, że Ania Rubik jest najlepszą top modelką na świecie. Do tego Polką. Uważam, że warto przedstawić przykład tej znanej modelki, gdyż jest ona dobrą wizytówką Polski w świecie modelingu, a także świecie reklamy. Dzięki jej działalności wszyscy mogą się dowiedzieć, że mamy w Polsce piękne kobiety, zdolne modelki i że warto stawiać na nasze dziewczyny, gdyż są kopalnią pieniędzy.

Ulubienica Karla Lagerfelda występuje na wszystkich jego pokazach: 



Anja Rubik uczestniczyła w kampaniach reklamowych marek: Valentino, Diesel, Versace, Elie Saab, Dior, Emporio Armani, H&M, Chloé, Dolce & Gabbana, Keita Maruyama, La Perla, Guy Laroche, Emanuel Ungaro, Ralph Lauren, St. John, Morgan, Tod's, Jimmy Choo, Berney's, Antonio Fusco, Chanel, Gucci, Apart. Otwierała pokazy projektantów, m.in. Stelli McCartney i Proenzy Schouler. Pojawiła się na wybiegach następujących projektantów i domów mody: Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne, Carolina Herrera, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Karl Lagerfeld, Luca Luca, Marc Jacobs, Vera Wang, Moschino, Bluemarine, Balenciaga, Gucci, Givenchy, Roberto Cavalli, Kenzo, Alexander McQueen, Atsuro Tayama, Christian Lacroix, Chanel, Oscar de la Renta, Anna Molinari, Brian Reyes, Matthew Williamson, Michael Kors, Ralph Lauren, Tuleh, Victoria's Secret.


 Anja Rubik to w tej chwili jedna z najlepszych i najbardziej rozchwytywanych modelek. Nie tylko świetnie wykonuje swoją pracę, lecz także staję się muzą fotografów i znanych projektantów mody. Jej ogromnym atutem są długie i bardzo szczupłe nogi. Dlatego m.in. Giuseppe Zanotti zaprosił ją do reklamowania jego najnowszej kolekcji butów. 
 

Były jednak momenty, kiedy Anji zależało na tym, żeby wystąpić w jakiejś reklamie, ale nie została wybrana...
Anja Rubik: Oczywiście. Mnóstwo razy. Praca modelki jest interesująca, ale także bardzo stresująca. Najgorsze jest to, że w tym zawodzie tak niewiele zależy od nas samych i że w zasadzie istniejemy dzięki innym ludziom. Długo się uczyłam, żeby nie brać do siebie wszystkiego, co słyszę na swój temat. Najtrudniej było, kiedy przychodziłam na casting i słyszałam, że jestem za ładna. Dostawałam szału, bo jak można być za ładną?! Kiedy usłyszałam to po raz pierwszy, postanowiłam dokładniej przygotowywać się do castingów. Przed pójściem na spotkanie z fotografem czytałam o nim wszystko. Zaczęłam się ubierać w T-shirty, trampki i spodenki. Któregoś razu tak ubrana wyszłam z pokoju, a Łukasz popatrzył na mnie przerażony i spytał: „Gdzie ty idziesz?”. „Na casting. Jak wyglądam?”. „Jakbyś wolała dziewczyny”, powiedział przerażony. „I o to chodzi”, odparłam. To brzmi jak żart, ale tak naprawdę nie zawsze jest wesoło.
Źródło: http://polki.pl/viva_artykul,10004206,1.html


Znalazła się na okładkach magazynów: „Vogue”, „Numéro”, „Pani”, „Twój Styl” (dwukrotnie), „Elle”, „W Magazine”, „Repubblica delle Donne”, „Uroda”, „Harper's Bazaar”, „French”, „Flair”, „Glamour”.
Należy do agencji: Next (Londyn, Mediolan, Nowy Jork, Paryż), MODELWERK (Hamburg), D-Vision (Warszawa).
W 2010 zaprojektowała kolekcję butów i torebek dla marki Quazi. Od 2010 roku jest ambasadorką marki Apart, w której zastąpiła byłą Miss World – Anetę Kręglicką. Jest dyrektorem artystycznym kwartalnika o modzie „25 magazine”.
Brała udział w dwóch edycjach programu Top Model. Zostań modelką jako gość specjalny oraz wystąpiła w finałach obydwu edycji. Dzięki jej obecności prestiż programu wzrósł, a przyszłe modelki mogły uczyć się od prawdziwej profesjonalistki w branży modelingowej i reklamowej. 



Anja Rubik to polska twarz reklamowa w międzynarodowej reklamie. Aż chciałoby się rzec - „Dobre, bo polskie!”.

Brak komentarzy: