środa, 11 kwietnia 2012

Serce i Rozum - nowi bohaterowie?


Jak wynika z raportu Wirtulanemedia.pl Serce i Rozum to najlepsi w ostatnich latach brand heroes polskich reklam.

Serce i Rozum od prawie dwóch lat reklamują TP. Dzięki temu, że spoty są śmieszne i intrygujące, często z niedomówieniami, widzowie są przekonani o samych zaletach Telekomunikacji Polskiej.

Wykorzystanie serca i rozumu na pewno nie jest przypadkowe – serce odzwierciedla emocjonalne podejście do zakupów, a rozum to zdrowy rozsądek i logiczne decyzje. Efekty sondażowe mówią same za siebie – 600 tys. fanów na Facebooku pod koniec 2011 roku.

Kampania TP jest nastawiona na dostarczanie rozrywki – tak, jak produkty, które reklamuje.

Tylko w ciągu pierwszego roku powstało 16 reklam. Popularność Serca i Rozumu jest tak duża, że stworzono spoty emitowane jedynie w Internecie, mające budować jeszcze większe zainteresowanie.

Aby umocnić przekaz do każdej zakupionej oferty w TP dodawano maskotki Serca i Rozumu, pluszowe odpowiedniki reklamowych ulubieńców.



Telekomunikacja Polska nie zawsze jednak gra czysto. W jednej z reklam ewidentnie naśmiewają się z Netii i Tomasza Kota.

 
Jednak nikt nie zaprzeczy, że spot „FunPack HD” to jeden z najlepszych pomysłów twórców kampanii reklamowej z udziałem Serca i Rozumu, a „Mam piloto, mam laptopo” to hit roku.
 
Wydawałoby się, niegroźne reklamy, w których głównymi bohaterami są pluszowe maskotki. Jednak nawet Serce i Rozum zostały zdjęte z anteny po tygodniu emisji tej oto reklamy:

A pogotowie techniczne w Neostradzie mimo, że reklamuje swoje szybkie usługi, tak naprawdę każe czasem czekać na siebie tygodniami...
Na koniec jedna z najlepszych reklam z Sercem i Rozumem (Niestety nie emitowana w telewizji).

Czy kierujesz się sercem czy rozumem, kampania reklamowa Serca i Rozumu na pewno Ci się spodoba.

Brak komentarzy: