sobota, 14 kwietnia 2012

Reklamy o zabarwieniu erotycznym

         We współczesnym świecie, coraz częściej w reklamach są używane chwyty erotyczne. Telewizja czy prasa chcąc przyciągnąć wzrok i uwagę faceta, wykorzystuje jego słaby punkt. U Każdego faceta który zobaczy kawałęk odkrytej damskiej pupy, biustu lub gest erotyczny w reklamie włącza się spostrzegawczość, ciekawość, zainteresowanie objawiając się wybałuszeniem oczu i „ślinotokiem” z jamy ustnej lub z innych części ciała. :p
         Przykładem takiej reklamy, jest reklama lodów Koral, w której występuje znana piosenkarka Doda. Pokazana jest Doda jak je loda. Erotyzmem nie jest sama ona, lecz to w jaki sposób go zjada. Facet po po zobaczeniu takiej reklamy, będąc w sklepie i chcąc kupić loda na pewno kupi loda firmy Koral. Patrząc na duży wybór firm produkujących lody, marka Koral od razu rzuci się w oczy i przypomni się Doda.




          Drugim przykładem jest firma Simplus. Wypuściła kilka lat temu reklamę o zabarwieniu erotycznym. Pokazana jest dorodna kobieta z ceną usługi sieci na dekolcie, jak idzie przez korytarz uwydatniając swoje owoce. Taka reklama od razu przyciąga uwagę mężczyzny. Także utkwi w pamięci.



              Reklamy o zabarwieniu erotycznym, są jedną metodą z miliona innych docierającą trafnie do swoich przyszłych klientów. Za każdym razem oglądając taką reklamę zwracamy na nią szczególniejszą uwagę, niż na inne i pozostają nam w pamięci na długo. Narzekamy na reklamy, ale te, akurat miło się ogląda. Mogły być emitowane na okrągło. Ale i tak będziemy je oglądać tak, jakbyśmy ją widzieli pierwszy raz w życiu.

Brak komentarzy: