sobota, 28 kwietnia 2012

Polski potencjał reklamy



Małgorzata Socha, aktorka która zabłysnęła umiejętnością wcielenia się w niemal każdą rolę, dziś stała się fenomenem reklamy. Z całą pewnością nie może kojarzyć się nam z jednym produktem, gdyż zareklamowała dla nas niejedną markę. W roku 2010 oglądać mogliśmy ją w spotach eurobanku. W symbolicznym domu Eurobanku miało miejsce kila odcinków kampanii reklamowej. Socha w swojej odsłonie wcieliła się w postać baletnicy, która dzięki niskiemu kredytowi nigdy wcześniej nie czuła się równie lekko.


Kolejne spoty w której mięliśmy możliwość obserwować aktorkę to reklamówki antyperspirantów Rexona. Pierwsza kampania Rexony z Małgorzatą Sochą to kilka filmików przedstawiających ją w różnych sytuacjach, w których mogłaby znaleźć się znana osoba. Gale, udzielanie wywiadu i pewność siebie po zastosowaniu najlepszego antyperspirantu. Następna kampania Rexony również nie obyła się bez udziały Sochy. Tym razem aktorka nakłaniała panie, by wzięły udział w teście na suchość z wykorzystaniem płatków testowych. Kampania ta trwała we wszystkich mediach, w których odbywała się również dystrybucja tychże testowych płatków.


Małgorzata jest także ambasadorką marki Tiffi. Kampania z jej udziałem obejmuje prasę, internet i outdoor, a najbardziej widoczna jest w punktach sprzedaży. Zdjęcia Sochy zajmują całe witryny sklepowe, co jest idealnym zabiegiem, by zaprosić panie do butiku. Aktorka w myśl kampanii pokazuje się także w ubraniach Tiffi podczas publicznych spotkań i przyjęć. Promowanie strojów poprzez ukazywanie się w nich w mediach daje marce największy rozgłos.

http://twoje-seriale.pl/malgorzata-socha-w-tiffi/

Tiffi nie jest jedyną marką, której udało się zwerbować Małgorzatę Sochę jako twarz ich produktu. Aktorka przyjęła również ofertę nowego modelu BMW serii 6 Cabrio. Specjaliści od reklamy BMW doszli do wniosku, ze uroda Sochy przykuje uwagę mężczyzn na ich nowy produkt. W ten oto sposób Radosław Majdan, znany piłkarz stracił możliwość kontraktu, w którego w początkowych założeniach on miał być twarzą. Socha porusza się teraz po ulicach BMW X1, co budzi pożądanie niejednego przechodnia i kierowcy.

http://www.plejada.pl/22449,8,17,malgorzata-socha-w-kampanii-marki-tous,fotogaleria.html#foto
Na tym nie koniec. Zarząd firmy TOUS produkującej biżuterię, również zainteresował się osobą Sochy. Jak sami mówią „osobowość, nieskazitelna uroda oraz wyrafinowany styl ambasadorki, Małgorzaty Sochy, w pełni oddają wartość marki.” W ten oto sposób znana celebrytka została również twarzą ekskluzywnej biżuterię TOUS
Tomasz Ossoliński zaprojektował dla Małgorzaty Sochy suknię inspirowaną średniowiecznym stylem. Wszystko dlatego, iż reklamuje (jako ambasadorka) grę „The Sims Średniowiecze.”, która jest kolejną pożądaną pozycją twórców gry The Sims.
Z pewnością to nie koniec podbijania świata reklamy przez Małgorzatę Sochę. Popularność aktorki, jej nieskazitelna uroda i pozytywny wizerunek wśród fanów powoduje, że aktorka jest idealną osobą dla reklamodawców. Każda reklama z jej postacią jest przyjmowana w dużym zainteresowaniem, a mało kto odczuwa, iż Małgorzaty Sochy jest już za dużo w polskich mediach.

Brak komentarzy: