środa, 18 kwietnia 2012

Królowa kremów wyszczuplających


Pod koniec ubiegłego roku Doda – zaprezentowała fanom swój nowy teledysk. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że klip rozpoczyna się od 20sekundowej reklamy kremów wyszczuplających marki Eveline Cosmetics.

Jakież wielkie było moje zdziwienie, kiedy wchodząc na stronę internetową Eveline Cosmetics, od razu uderzył we mnie ten teledysk. Obejrzałam. I z przykrością muszę stwierdzić, że to były najdłuższe cztery minuty mojego życia.
Doda w reklamie jest (i tu bez zaskoczenia) królową! Służące wsmarowują w jej ramiona cudowny specyfik, a zza pleców wyskakuje sługa podający tubkę kremu. Jej wspaniały wygląd, jest zasługą używanych na planie kosmetyków z linii Slim Extreme 3D. Jak mówi, bawiła się doskonale!




Marka  Eveline Cosmetics istnieje na rynku od 1983 roku. Jest jednym z największych producentów kosmetyków w Polsce. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Działa nie tylko na rynku polskim, ale również na rynkach zagranicznych. Do tej pory, nie spotkałam się z multimedialną reklamą produktów tej firmy.
Sponsorowanie teledysku, gwiazdy polskiej piosenki, to duży krok w promocję marki. Czy udany?  Na pewno mocno zapadający w pamięć. Kobieta dostrzegając w teledysku jędrne i gładkie ciało Dody, ma sobie pomyśleć: „To dzięki tym kosmetykom! Ja też chcę wyglądać jak Doda” . Celebryci wywierają ogromy wpływ na swoich fanów. Jest więc duże prawdopodobieństwo, że widząc w drogerii kosmetyki marki Eveline Cosmetics, klientka przypomni sobie, że: „to właśnie tego używa Doda!”.

Na stronie firmy możemy przeczytać:
"Stale udoskonalając nasze produkty oraz dostosowując je do potrzeb i zmian rynkowych, rozwijamy ofertę firmy oraz inwestujemy w sieć dystrybucyjną na rynku polskim. Dzięki prowadzonym działaniom wartość sprzedaży naszych produktów stale wzrasta – od 2004 roku zwiększyliśmy wzrost sprzedaży aż czterokrotnie. W kategorii kosmetyków antycellulitowych i wyszczuplających osiągnęliśmy pozycję lidera, zarówno pod względem udziałów wartościowych, jak i ilościowych, a seria Slim Extreme 3D jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych serii kosmetyków wyszczuplających w Polsce."  Ciekawe czy Doda przyczyni się do jeszcze większego sukcesu firmy..?





Brak komentarzy: